
یادداشت ویژه
امروزه روابط عمومی به عنوان مرز دستگاه حاکمیتی و خصوصی با افکار عمومی از جایگاه متعالی برخوردار است
یادمان باشد در عصر جنگ شناختی روابط عمومیها به عنوان متخصصین امر اطلاعرسانی مهندسی افکار عمومی سپر دفاعی در برابر جنگ شناختی است؛ این تخصص از تاثیر گذاری پیام های جهت دار و مخرب محافظت می کند و کمک می کند تا تصمیم های آگاهانه و مبتنی بر واقعیت گرفته شود . یکی از الزامات روابط عمومی پیشرو تسلط بر سواد رسانه ای است در حقیقت روابط عمومی ارتباط نزدیک و هدفمندی با سواد رسانه ای دارد کارشناسان روابط عمومی با بهره گیری از ظرفیت سواد رسانه ای در شناسایی منابع غیر معتبر ؛,تحلیل پیام ها و مقابله با اخبار جعلی کمک خواهد کرد و با خنثی سازی و شفاف سازی اعتماد سازی را به جامعه هدف هدیه می دهد . اعتماد نقش راهبردی در ماموریت ها و کارکردهای روابط عمومی ها دارد یادمان باشد در زنجیره ارزش اطلاع رسانی اولین حلقه تولید و محتوی است تولید محتوی مبنی بر مطالبات مردمی امروز در عصر هزاره سوم دیپلماسی عمومی نقش مهمی در حوزه روابط عمومی دارد کارشناسان روابط عمومی باید مطالبات مردم را گوش دهند و به عنوان مشاور مقام عالی سازمان صدای مخاطب برساند . سیستم سازی و شبکه سازی بخش دو مفهوم کلیدی در اکوسیستم روابط عمومی است با شبکهسازی networking فرایند ایجاد روابط متقابل و دسترسی به جامعه هدف مهیا می گردد . یادمان باشد زمانی که در سیستم خلق ارزش کنیم ارزشمند می شویم تولید ارزش در روابط عمومی یعنی تولید محتوی هدفمند و شفاف مبتنی بر مطالبات مردمی و در یک فرایند شبکه ای قدرتمند با مدل های متعدد نشر برای جامعه هدف شناسایی مخاطب و ذینفعان از نکات کلیدی روابط عمومی است هوش مصنوعی در عصر دیجیتال برای رسیدن به مخاطب موانع را برطرف کرده است و در یک ارتباط دوسویه می تواند ارزش آفرین باشید .
یادمان باشد زمانی سیستم روابط عمومی هوشمند عمل می کند که در کنار فن آوری و خلاقیت نقشه راه استراژی ارتباطی نیز تدوین گردد؛ شما در روابط عمومی زمانی رهبر موثری هستید که بتوانید تیم را به سمت اهداف هدایت و توانایی مدیریت تغییر و ایجاد نظام اطلاع رسانی انسجام بخش داشته باشید .
برچسب ها
روابط عمومی




