اسلایدگزارش

سود ۱۵ همتی تهرانی‌ها در خرید از بازار میوه و تره بار در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از سود 15 همتی تهرانی‌ها به دلیل خرید از بازارهای میوه و تره بار در سال 1403 خبر داد.

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی) به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری‌زاده گفت: با توجه به اختلاف سطح قیمت محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار نسبت به سطح شهر و از همه مهمتر راه اندازی زنجیره تامین برخی از محصولات در سازمان مدیریت میادین و همچنین دسترسی راحت شهروندان به این محصولات طبق گزارش بانک مرکزی در سال گذشته ۱۵ همت در جیب پایتخت‌نشینان ذخیره شد.

وی افزود: به جرات می‌توان گفت اجرای طرح- زنجیره تامین در سازمان مدیریت میادین یکی از بزرگترین موفقیت‌های این دوره مدیریت شهری است که باعث شد تا هم سفره شهروندان تهرانی رنگین‌تر و هم دسترسی آنها به محصولات غذایی ساده و ارزان‌تر از قیمت سطح شهر شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: همچنین سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به دلیل تلاش در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقای تعالی سازمانی از سوی شهردار تهران تقدیر شد.

وی با اشاره به تاثیر رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در کاهش هزینه های شهروندان در تامین موادغذایی طبق گزارش بانک مرکزی بیان کرد: با توجه به گزارش بانک مرکزی که به صورت هفتگی از تفاوت قیمت کالاها و حجم عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار و سطح شهر در سال ۱۴۰۳ میزان تخفیفی که بر روی محصولات قابل عرضه در میادین و بازارهای شهر تهران به شهروندان ارائه شده؛ نزدیک به ۱۵ همت در جیب شهروندان تهرانی ذخیره شده است. به عبارتی این روند قدرت خرید مردم بالا رفته و سفره هایشان رنگین تر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا